Η Χρυσούλα Τσίπα είναι καθηγήτρια σύγχρονου χορού και κλασικού μπαλέτου, χορογράφος, σωματοκεντρική εμψυχώτρια και χοροθεραπεύτρια.
Αποφοίτησε με Άριστα από την Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Χορού “Νίκη Κονταξάκη” Νικολέττας Μπακάλη και ολοκλήρωσε τις σπουδές της με το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών “Independent Study Programme” του “Trinity Laban Conservatoire of Music & Dance” στο Λονδίνο με βαθμό “Distinction”.
Παρακολούθησε το ετήσιο πρόγραμμα μετεκπαίδευσης επαγγελματικής εξειδίκευσης: «Χοροθεραπεία: θεωρία και πράξη» του ΕΚΠΑ. Έχει εξειδικευτεί στη βιωματική κινησιολογία LMA τέχνες-ψυχανάλυση από το Ελληνοβρετανικό Κολλέγιο και στο Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα στον αυτισμό από την Δρ. Χάρις Καρνέζη.
Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια εξειδικευμένης επιμόρφωσης για την Ψυχική Υγεία Παιδιών και Εφήβων, την Ψυχοκινητική Ανάπτυξη & Θεραπευτική Άσκηση, το Εκπαιδευτικό Βιωματικό Παιχνίδι στην Ειδική και Γενική Εκπαίδευση.
Το ενδιαφέρον της για την συναισθηματική, νοητική, πνευματική και κοινωνική ολοκλήρωση του ατόμου μέσα από την κίνηση την οδήγησε στο Παιχνιδόσωμα, Κέντρο Βιωματικής Εκπαίδευσης και Έκφρασης (Κ.Β.Ε.Ε.Π) όπου και σπούδασε 2 αυτοτελή έτη Βασικές αρχές θεατρικού παιχνιδιού και Σωματοκεντρική εμψύχωση.
Έχει χορέψει σε πλήθος παραστάσεων σχολών σύγχρονου και κλασικού χορού, επαγγελματικών σχολών σε Ελλάδα, Κύπρο και Αγγλία. Έχει λάβει πλήθος διακρίσεων, βραβείων και επαίνων καθώς είναι και εισηγήτρια σε Σεμινάρια Σωματοκεντρικής Εμψύχωσης σε παιδιά και εφήβους. Επίσης, έχει χορογραφήσει για παραστάσεις σε σχολές χορού, θέατρα, καλλιτεχνικές σχολικές γιορτές, φεστιβάλ Σύγχρονου χορού, Φιλανθρωπικό Gala του Σ.Ι.Σ.Χ.Ε. και είναι δημιουργός του “Contemporary Workshop based on Rudolf Laban theory”.
Διδάσκει στην σχολή χορού Ελισάβετ Γεωργούδη μπαλέτο και σύγχρονο με κίνητρο την ανακάλυψη της φυσικής κίνησης του σώματος και της ελεύθερης έκφρασης, εξισορροπώντας την τεχνική προσέγγιση με δημιουργικά εργαλεία.
Εργάζεται στο ιδιωτικό σχολείο Χατζήβεη ως δασκάλα σύγχρονου χορού και Εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού. Υπεύθυνη στο τμήμα δημιουργικότητας και κινησιολογίας του σχολείου, οργάνωση και καλλιτεχνική επιμέλεια σχολικών γιορτών.
Το 2023 προστίθεται στο δυναμικό του φορέα «Παιχνιδόσωμα» ως εκπαιδεύτρια στο πεδίο: Παιχνιδόσωμα για παιδιά. Μια δομή που αποτελεί μεθοδολογία εμψύχωσης & διευκόλυνσης ομάδων και προκύπτει από τη σύνθεση ανθρωπιστικών προσεγγίσεων -με κύρια επιρροή το προσωποκεντρικό μοντέλο του C. Rogers- και τεχνικών θεάτρου και κίνησης.